Social Media Marketing

Wij beheren jouw Social Media kanalen, zodat jij je kan focussen op jouw bedrijf

Community Management

Social Media is in deze tijd niet meer weg te denken. Of je het nou inzet als webcare-dienst om klanten van service te voorzien, als marketingkanaal om naamsbekendheid te vergroten of meer bezoekers te genereren voor jouw website of webshop. Het kan allemaal. We bepalen gezamenlijk hoe wij de verschillende Social Media-kanalen het beste kunnen inzetten voor jouw bedrijf.

Facebook Advertising

Facebook Advertising is dé moderne manier van adverteren tegen betaalbare prijzen, waarmee je ook nog eens jouw ideale doelgroep kan benaderen. Wij brengen jouw producten of diensten onder de aandacht van potentiële klanten en zorgen tegelijkertijd voor de groei van naamsbekendheid van jouw merk of bedrijf.

Ja, ik wil meer informatie
Social Media Marketing
Social Media interactie

Content & Interactie

Een klant verwacht dat jij aanwezig bent op Social Media kanalen. En daarmee bedoelen wij ook écht aanwezig. Door het creëren en plaatsen van unieke content zorgen wij dat jouw volgers zich betrokken voelen bij jouw bedrijf. Wij maken het verschil door adequate interactie met jouw (potentiële) klanten. De aanwezigheid van jouw bedrijf op Social Media kunnen wij versterken met gerichte Facebook Advertising campagnes.

Ontwikkeling Social Media strategie
Creëren en plaatsen van content
Adequaat reageren op klanten
Facebook Advertising campagne
Ja, ik wil meer informatie
Webdesign
Een goed gesprek
Graag beginnen wij onze samenwerking met een goed gesprek en een lekkere kop koffie. Door verhalen over de passie voor jouw bedrijf, uitstraling en toekomstplannen, vormen wij een goed beeld over welke Social Media-platformen het beste kunnen worden ingezet en hoe we deze kanalen kunnen benutten als toegevoegde waarde voor jouw bedrijf. Gezamenlijk maken wij de keuze om Social Media in te zetten als webcare of marketingkanaal.
Ontwerp
Van koffie naar strategie
Tijd voor ons om aan de slag te gaan met het beeld dat wij samen in dit eerste gesprek hebben gevormd. Wij gaan de huidige Social Media kanalen en de branche analyseren, waaruit een strategisch plan wordt geschreven. Dit plan bestaat onder andere uit het bepalen van de ‘tone of voice’, wie je als bedrijf wil bereiken en doelstellingen. Op deze manier wordt de basis voor ons als community managers gelegd om Social Media optimaal te benutten.
Constructiefase
Time to interact
Je krijgt een vaste community manager die zich volledig richt op jouw bedrijf. Maandelijks wordt er gezamenlijk besproken wat zich de komende periode gaat afspelen in en rondom het bedrijf en hoe dit het beste kan worden uitgedragen via Social Media. Hij zal nieuwe content creëren en dit plaatsen op commercieel gunstige tijdstippen. Daarnaast worden de gekozen platformen continu gemonitord, zodat er adequaat kan worden gereageerd op jouw klanten.
Adaptive-Design
Rapportage
Jij investeert in Community Management en wij steken er veel tijd in. Daarom willen we beiden weten waar deze inzet iedere periode toe heeft geleid. Maandelijks schrijven wij een overzichtelijke rapportage met de behaalde resultaten. Daarnaast analyseren we de mogelijke verbeterpunten zodat we de Social Media strategie kunnen bijstellen, en worden de positieve punten aangehaald waarop we kunnen voortborduren.
Geïnteresseerd in onze diensten?
Neem zelf contact op, of laat je vrijblijvend terugbellen