info@prsocial.nl +31 615591158

Portfolio Category: Social Media

HoesjesOnline

HoesjesOnline

HoesjesOnline is een webshop, gespecialiseerd in de verkoop van hoesjes voor smartphones en tablets. PR Social is ingeschakeld voor Community Management. Wij onderhouden de Facebook bedrijfspagina door het plaatsen van creatieve content en verzorgen eveneens webcare. De Social Media strategie wordt ondersteund door een Facebook Advertising campagne.

TriggerTag

TriggerTag

TriggerTag is een nieuw concept waarbij online shoppers hun gewenste producten kan laten volgen. Via een alert wordt hij/zij op de hoogte gebracht zodra het betreffende product – waar dan ook in Nederland – te koop is voor de prijs die hij of zij heeft opgegeven. Om de naamsbekendheid te vergroten, heeft TriggerTag ons ingeschakeld

De Krommerijnkrat

De Krommerijnkrat

Lokaal en gezond eten dat zo van de boer thuisbezorgd wordt in uw eigen keuken, dat is de Krommerijnkrat. Geheel in stijl met de vernieuwde webshop creëerden wij zowel flyers als ansichtkaarten, zo wordt deze shop nu in stijl vertegenwoordigd. Daarnaast hebben wij een Facebook Advertising Campagne gelanceerd.

Seven Utrecht

Seven Utrecht

Seven is een restaurant in hartje Utrecht die bij de opstart direct aanwezig wilde zijn op Social Media. Daarvoor hebben zij ons ingeschakeld en dat heeft geleid tot een actieve Facebook fanpagina met veel likes, waardoor Seven een groot publiek kan bereiken.

Grand Café Carré

Grand Café Carré

Social media begint pas te leven als de juiste doelgroep bereikt wordt met passende en activerende content. Voor dit karakteristieke restaurant in hartje Utrecht hebben wij zowel adverteren op Facebook als het genereren en plaatsen van krachtige content gerealiseerd. Op creatieve wijze is er gekozen voor ‘storytelling’ met behulp van smakelijke foto’s, interactieve berichten en

Vitaal Geluk

Vitaal Geluk

De serene huisstijl van de website is voor deze integraal masseur en coach een belangrijk kenmerk. Er is bewust gekozen voor een strak en minimalistisch ontwerp op zowel Twitter als Facebook. Goed herkenbaar en volledig ingericht zijn zowel Facebook als Twitter vervolgens overgedragen om zelf de communicatie te kunnen voeren.